Ny vår, ny man, ny hatt!

Wednesday, March 28, 2012




Dessa två godbitar har jag hängandes ovanför mitt skrivbord. Det är två nummer av Damernas Värld från 1953 som jag hittade för en billig peng på en liten loppis i Dalarna. Det fanns faktiskt en hel bunt och jag ångrar att jag inte köpte alla, det hade ju varit perfekta små presenter att ge bort. Fast de nummer jag valde tyckte jag hade så vackra omslag trots att de hängt sig lite i ramen. 

Såg förresten att det går att beställa planscher av gamla omslag på Damernas Världs hemsida. Kanske man ska köpa en för att förgylla en lite tristare yta i hemmet?

No comments:

Post a Comment

Thank you for stopping by my blog and leaving a comment! It makes me so happy to read your responses. Hope you have a wonderful day and welcome back!

XO,

Simona