Ingen klättring

Monday, April 2, 2012


Skulle egentligen ha provat på klättring idag. Men tyvärr så var tågen återigen försenade så när jag väl kom hem kändes det allt för stressigt för att ta mig iväg till klättringen. Jag tycker att det är roligast att träna lite olika saker. På så sätt glömmer man bort att det faktiskt är träning! Vad tycker ni?
Jag tog den här bilden förra veckan när jag skulle prova på Zumba som jag varit väldigt skeptisk emot länge. Det var inte riktigt min grej, tycker att det blir för pinsamt när man ska "släppa loss" och "njuta av rytmen". Men trots det var det väl helt ok.

No comments:

Post a Comment

Thank you for stopping by my blog and leaving a comment! It makes me so happy to read your responses. Hope you have a wonderful day and welcome back!

XO,

Simona