Powder

Sunday, May 20, 2012


Äntligen en ledig dag! Men det är svårt att njuta när en ordentlig förkylning brutit ut. Jag hade planerat att hälsa på Sara och ha lite "one on one time" eftersom det var så länge sedan vi sågs. Så jag plockade med mig kameran och tog cykeln bort till Sara. Vi hade stämt träff vid en mataffär och jag cyklade såklart till fel. Efter att vi handlat på separata ställen möttes vi äntligen upp och Sara lagade en fantastisk skagenröra som hon serverade på hembakt bröd. Snodde även lite soppa som hon hade lagat någon dag innan som vi gratinerade i ugnen med lite västerbottenost. Mums! Men när jag skulle ta ett foto av maten så upptäckte jag att minnekortet blivit kvar hemma. Förkylningen gör mig snurrig och glömsk. Jag hoppas att den är borta imorgon för då är det dags för jobb i Sthlm.



No comments:

Post a Comment

Thank you for stopping by my blog and leaving a comment! It makes me so happy to read your responses. Hope you have a wonderful day and welcome back!

XO,

Simona