Yellow means slow down

Thursday, June 21, 2012











Åh vilket fantastiskt väder! Jag blir så glad av solen att det pirrar ända ut i fingertopparna. 
Jag började dagen med att ligga ute och sola tillsammans med Mia för att sedan ta en promenad ner på stan för en lunch med några vänner. Så nu hoppas jag på att jag har fått lite färg! 
Det känns dock väldigt trist att jobba hela helgen om det här vädret håller i sig (och för att det är midsommar) men jag får trösta mig med att jag njutit i fulla drag idag. Nu har jag bakat en chokladkaka att ta med mig till jobbet imorgon och jag hoppas att även den kan muntra upp! 

2 comments:

  1. Fin, köpte nästan prick en sån tröja igår faktiskt. Den fick pigga upp i regnvädret idag.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! Vad roligt, vi väljer ofta samma stil på grejerna!

      Delete

Thank you for stopping by my blog and leaving a comment! It makes me so happy to read your responses. Hope you have a wonderful day and welcome back!

XO,

Simona